סניף "טיב טעם", מודיעין

סופר גדול המוכר מזון מסוגים שונים

שמות המגישים

שי שאולסקי, אור שמאי , איתמר רגב, אורי מלכה

ביה"ס:

עירוני ג'

כיתה:

ח

עיר:

מודיעין

טיב טעם מודיעין | פרויקט מאה שנות אנרגיה | חברת חשמל

פרטי העסק

שם העסק:

סניף "טיב טעם", ישפרו סנטר

תחום הפעילות:

צרכנות

שנת ההקמה:

2014

טלפון:

שעות פתיחה:

א׳ - ה׳ - 21:00 - 09:00 ו׳ - 20:00 - 09:00 ש׳ - 21:00 - 09:00.

אתר:

רשתות חברתיות:

כתובת:

ישפרו סנטר, מודיעין

  • סניף "טיב טעם", ישפרו סנטר בתחילת הדרך

    הסניף הראשון של "טיב טעם" נפתח בשוק הכרמל (הכרמל 50) בדצמבר 1989 על ידי קובי טרייביטש וצחי ליפקה, ולאחריו נפתח הסניף באזור התעשייה של ראשון לציון.
    תוך שנים מעטות פתחה הרשת סניפים נוספים, והפכה לרשת כלל-ארצית.
    טיב טעם סניף מודיעין נפתח לפני שנים אחדות ולכן לא היה שינוי משמעותי בצריכת החשמל שבסניף.

  • סניף "טיב טעם", ישפרו סנטר כיום

    טיב טעם הפכה במשך השנים לרשת מובילה בתחומה ,כיום טיב טעם משתמשת באופן קבועה בחשמל במקררים ,קופות, מזגנים ,תאורה ועוד . למעשה הסניף כולו מושבת ללא חשמל ולא ניתן לבצע מכירה ללקוחות ללא חשמל. בראיון עלה גם נושא בעייתי שמכיוון שדלתות הסניף פועלות על חשמל, במקרה של תקלה במערכת החשמל, לעיתים הדלתות נפתחות ודבר זה יכול להוביל לגנבות בסניף- לכן חשוב עוד יותר לבעל העסק לדעת האם קיימת תקלת חשמל בסניף כאשר הוא לא נמצא בו אלא נמצא בביתו, מכאן התחלנו לפתח את הרעיון שלנו "חשמל זה דבר בסיסי, בכול מקום עם זה בעבודה או בבית."

  • סניף "טיב טעם", ישפרו סנטר עם הפנים לעתיד

    האפליקציה עליה חשבנו תאפשר שליטה מרחוק בכל מגוון המכשירים החשמליים שנמצאים בסופר, תאפשר דיווח של תקלות ועוד. מבנה הסופר גדול מאוד פיזית ולא תמיד ניתן לראות את כל המידע בבת אחת ללא סיבוב בסניף עצמו, בנוסף, ניתן יהיה לקבל מידע גם מהבית ולתפעל עובדים מרחוק התייחסנו באפליקציה, לניהול תאורה: דיווח על תקלות בתאורה, הדלקה וכיבוי. דיווח על מקררים- טמפרטורה בכל מקרר, האפשרות לשנות את הטמפרטורה ודיווח על תקלות. מיזוג, מערכת אבטחה, ניהול קופות ומידע על הנעשה בכל קופה וכן שליטה על הדלתות הפועלות בדרכ בעזרת חיישנים ועוד. שליטה מרחוק על כל הנתונים הקיימים בסניף מאפשר ניהול טוב יותר של העסק ושל העובדים וכן תוביל לחסכון באנרגיה וחשמל.