מכון השן הבריאה

מרפאת שיניים העוסקת בבריאות ואסתטיקת הפה. תחום פעילות: רפואת שיניים שם העסק: מכון השן הבריאה כתובת: רחוב רמבם 23 שנת היווסדות: 2000 טלפון: 086552828 שעות פעילות: 9:00-18:00 בעל.ת העסק (אותו/אותה ראיינתם): דק 'שרה דדי אתר (במידה ויש): https://dr-dadi.co.il/ רשתות חברתיות (במידה ויש): https://instagram.com/dr.sarhadadi?igshid=173thapc03kjw https://www.facebook.com/309421679258209/

שמות המגישים

ישראל דידי, ליאן קוצ'ר

ביה"ס:

מקיף רבין

כיתה:

ט

עיר:

באר שבע

share-pic

פרטי העסק

שם העסק:

מכון השם הבריאה

תחום הפעילות:

רפואת שיניים

שנת ההקמה:

2000

טלפון:

שעות פתיחה:

9:00-18:00

אתר:

רשתות חברתיות:

כתובת:

הרמבם 23, באר שבע, ישראל

  • מכון השם הבריאה בתחילת הדרך

    מתי הוקם העסק?: שנת 2000
    ע״י מי?: שרה דאדי
    מה הייתה הסיבה להקמת העסק: הרצון להתפרנס
    מה הייעוד של העסק: טיפולי שיניים
    מה הסיפור ההיסטורי של העסק: הרצון ליצור עסק פרטי לרפואת שיניים לאחר עבודה במרפאה גדולה במלון לאונרדו. (בזמנו היה הילטון) הייתה שם 10 שנים, מרפאת בוטיק מאוד מיוחדת. אחרי עשר שנים הייתה שם תקלה בצינוק הניקוז והוא התפוצץ בזמן טיפול והיה שיטפון שהרס את כל הציוד. הם ניסו לתקן את הבעיה ולא הצליחו, אז הבנתי שאני צריכה לעבור למקום אחר.
    איך העסק הגיע למה שהוא היום?: מבנה - החלטתי לעבור למבנה אחר, גדול יותר, ופתחתי שני חדרי טיפול.
    מיקום - קומת קרקע, מקום זמין ונוח, קרוב לקניון, קרוב לכל האוטובוסים ונוח להגיע לכל מקום.
    מוצר - טיפולי שיניים אסתטיים ללא צורך רפואי ושירות שיננית שוטף בחדר המקביל.
    ניהול - התאמה לצורך השוק ולביקוש הציבור. חלק מהמוצרים הם גם מענה רגשי, לפחדים וחרדות של אנשים. לענות על כל הצרכים של המטופלים.
    שיטת עבודה - קובעים פגישה, לפני הפגישה הראשונה מביאים לצילומים. אחר כך מגיעים לבדיקה ותוכנית טיפול, שבה ניתנות 2-3 אופציות שיתאימו לרצון, אפשרויות, ולמצב הכלכלי של המטופל. כמובן ממליצה על האופציה הכי טובה.
    במה התפתחות החשמל והחידושים הטכנולוגיים שינו את ההתנהלות שלכם כעסק? - מבחינת חשמל, הלדים עזרו בצריכת חשמל ועלות מופחתת. מבחינה טכנולוגית, יצאו מכשירים שנותנים מענה ומשלים על המטופלים. בנוסף לכך, עוזרים להעברת נתונים. (למשל ביני לבין מכון צילום, ביני לבין מעבדה וכו׳)

  • מכון השם הבריאה כיום

    קומת קרקע, מקום זמין ונוח, קרוב לקניון, קרוב לכל האוטובוסים ונוח להגיע לכל מקום.מוצר - טיפולי שיניים אסתטיים ללא צורך רפואי ושירות שיננית שוטף בחדר המקביל.ניהול - התאמה לצורך השוק ולביקוש הציבור. חלק מהמוצרים הם גם מענה רגשי, לפחדים וחרדות של אנשים. לענות על כל הצרכים של המטופלים.שיטת עבודה - קובעים פגישה, לפני הפגישה הראשונה מביאים לצילומים. אחר כך מגיעים לבדיקה ותוכנית טיפול, שבה ניתנות 2-3 אופציות שיתאימו לרצון, אפשרויות, ולמצב הכלכלי של המטופל. כמובן ממליצה על האופציה הכי טובה.במה התפתחות החשמל והחידושים הטכנולוגיים שינו את ההתנהלות שלכם כעסק? - מבחינת חשמל, הילדים עזרו בצריכת חשמל ועלות מופחתת.מבחינה טכנולוגית, יצאו מכשירים שנותנים מענה ומשלים על המטופלים. בנוסף לכך, עוזרים להעברת נתונים. (למשל ביני לבין מכון צילום, ביני לבין מעבדה וכו׳)

  • מכון השם הבריאה עם הפנים לעתיד